انتظار

مولا مولا دریاب مارا

انتظار

مولا مولا دریاب مارا

فرم نوکری

جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۵ ب.ظ
بسم رب المهدی عج
دیدم دارند فرم نوکری می دهند،گفتم من هم یکی بگیرم ببینم چگونه ام؟                               آقا جان امضا می کنی؟

امام زمان (عج):و ما را از شیعیان دور نگه نمی دارد مگر اعمال بد آنان که به ما می رسد و برای ما ناخوشایند و دور از انتظار است.

نظرات  (۳)

  • کلب الرقیه
  • سلام بزرگوار شما با فتخار لینک شدین
    یک نکته راجب این مطلبتون درسته تصویر ذوقی و خوبی هستش ولی به نظره من این پوستر درست نیست و بی احترامی به ساحت مولامون امام عصر(عج) هست
    این که این متن ساده و پیش پا افتاده رو رو انتصاب بدیم به لسان الله تعالی حضرت بقیه الله(ارواحنا فداه) کاره درستی نیست
    برای ترویج فرهنگ مهدویت باید خیلی دقت داشته باشیم و از هر راهی استفاده نکنیم
    من باب دوستی گفتم
    یارقیه.....................
  • وب کربلایی وحید شریفی در آباد
  • با عرض سلام و ادب و احترام

    از وب هواداران کربلایی وحید شریفی مزاحمتون میشم

    وب زیبا و پرمحتوایی دارید

    خوشحال میشم باهاتون تبادل لینک و یا تبادل بنر بکنم

    لطفا ما را لینک کنید و در قسمت نظرات وب به بنده اطلاع بدید تا شما رو لینک کنم

    منتظر حضورتون هستم

    یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی